onsdag 30 maj 2012

Lagar mat gör jag GÄRNA..men bakar...ah, erkänner att det inte är min starka sida! Bakar sockerkakor på löpande band till skolfika imorgon..tänk om man kunde fixa till det lika snyggt som Leila..Oj vad poppis jag skulle vara bland barnen då! :)
Istället funderar jag på vilka färger jag vill ha i vardagsrummet..och av någon underlig anledning kommer jag alltid fram till samma:

Är förälskad i denna färg..kombinerad med rosa är det en oslagbar kombination! Provade en gång att bara ha Vit inredning..som så många har..det höll i sig några dagar sen var jag tvungen att ta tillbaks mina favoritfärger igen! Dumt att försöka ändra någonting som gör en glad..
Nu ska jag in till stan och lyssna på min tös som ska sjunga med sin klass utanför Smedjan klockan 12.30! Ha en toppen-dag!
                              Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar