onsdag 23 maj 2012

                                                                    (bild lånad från nätet)
Dagarna går fort nu..snart har vi skolavslutningen inför dörren och jag laddar med vattenfast mascara för jag VET att tårarna kommer att trilla när jag ser min tös i kyrkan! Har varit ute i god tid och köpt hennes kläder, bara kvar till mig själv..funderar på denna fina från Indiska?!
Eller denna UNDERBARA från www.agenciesturquoise.com

Härliga Elina som ger mig massor av inspiration..på alla möjliga sätt, full av positiv energi och det gör mig såå glad! :)
Nu tar jag en promenad i kvälls solen fortsätter att ladda upp batterierna efter en låång mörk vinter!
                                       Kram Maria


2 kommentarer:

  1. Båda klänningarna var ju helt underbara :) Hoppas promenaden var mysig i kvälls solen :) Blir nog en kvälls promenad här också :) Kram <3

    SvaraRadera
  2. Tror på den vita!! men den andra är fin också!
    men du avgör själv.ha en skön kväll. kramar./Datorina49

    SvaraRadera