måndag 7 maj 2012

Sol underbara Sol!! Vi har kikat till båten i dag, Marion har kastat "macka" nere vid havet och vi bara längtar tills alla isflak försvinner och vi kan guppa ut på vågorna..och ut till ön!

Och här hemma växer det på i alla vrår..i sommar börjar jag med ett nytt krydd-projekt som jag så ser fram emot..så då gör det ingenting att det står krukor och mini-växthus överallt så man nästan inte får plats att sitta och äta någonstans! :)


Tänk vad många förväntningar man har inför sommaren..blir det varmt så vi kan bada utan att hacka tänder? Får vi underbara varma kvällar när man kan sitta ute och bara njuta? Jag tror att vi får det, men så är jag en obotlig optimist!

Måndagkväll=Simon och Tomas på tv..underbara!! Får mig alltid att le och skratta högt för mig själv så nu tar jag och gymnastiserar smil-banden lite och kryper ner i soffan!

                           Ha det fint!


2 kommentarer:

  1. Så där ja,,,växter ÖÖÖÖÖVERALLT, ja det är du i ett nötskal:):)
    Ska bli kul och prova de nya kryddorna:)
    Här är det sol och lite blåsigt idag, dock varma vindar.
    Sen hoppas vi verkligen att ni får en fin sommar.
    Kram Sari

    SvaraRadera