torsdag 3 maj 2012



Håller på att packa ihop ett gäng av mina tavlor som ska till nya adresser! :) Innan det har jag tagit ett varv runt sjön..det är så härligt att äntligen se isen börjar ge vika..



Och äntligen här i norr får vi också se små krokusar sträcka sig mot solen och lysa upp för oss djupfrysta nord-bor! Ja, jag vet att ni i söder har blommande körsbärsträd, sprakande raps-fält och svajande underbara lavendelfält (känner nästan doften och jag är inte aaaalls avundsjuk.)..men jag känner mig ändå glad över just dessa små krokusar!! :)


Kram från mig!


2 kommentarer:

  1. Roligt att få nya adresser till tavlorna :)
    Åh så jag vill promenera också, men snart så :)
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. :):) härligt att det går bra:)
    Du vet ju att jag lockar dig med alla slags växtligheter bara ni kommer ner:) Man måste vara smart vet du!
    Kramis Sari

    SvaraRadera