måndag 14 maj 2012

Indiska...känner inspirationen kommer tillbaka...

Underbara färger..vill bara göra om i alla rum..kan det inte komma en magisk fé och fixa åt mig?

Behöver lite nytt i växthuset..kanske en liten järn-soffa med nya dynor? Orange, rosa och turkost..underbara färger tillsammans, bara våga mixa!
Och varför inte en ljuvlig sjal att svepa över axlarna när det svalnar av framåt kvällen..Träffade en av mina grann-tanter sist jag var på Indiska och hon sa.."Vet du Maria..jag känner mig allderles lycklig av alla dessa färger!" Visst har hon rätt! :)
                                   
                                     Maria

3 kommentarer:

  1. Hej Maria!
    Jag tycker det är sååå himla kul att få ta del av dej här på nätet, har försökt att kommentera förut men inte lyckats men hoppas på tur nu. Visst är duken underbar...har gjort en fönsterskyltning med den i dag och det blev väldigt eldigt och somrigt på ett skönt sätt. Idag är det onsdag men ändå lite fredagsmys....

    Kraaam Paula

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Paula! :)
      Åh, jag skulle vilja se ditt skyltfönster,kan tänka mig att det är superläckert! Du får skicka mig en bild! Ja visst är det skönt med fredagsmys mitt i veckan, vi fortsätter med det idag (torsdag) också!
      Stora kramar Maria

      Radera