fredag 4 maj 2012

Äntligen lite fräknar på näsan efter en stund på balkongen, tog ut mitt blommande olivträd  och låtsades att jag var utomlands..


Än så länge är det bara mina tujor som får bo ute, men inne trängs det och växer så det knakar..jag som inte tänkte ha så mycket på balkongen i år, men jag vet hur det slutar!! Det kommer att vara så fullt av blommor, härligt doftande kryddor och örter så jag knappt ryms att sitta där själv! :) (kan hända något fikonträd och lagerträd också..)


Var på min favoritaffär INDISKA idag och fastnade för färgen Orange! Dessa sommarskor tänkte jag ha i morgon när vi ska fira två goa vänner som fyller 50, så det blir 100-års fest! Även om de har lovat snö i morgon så tänker jag minsann ha sommar!!

                           Trevlig fredagkväll, kram från mig

6 kommentarer:

  1. Ha ha ha:):)
    Tror du själv på det där???
    Lite blommor på balkongen;) ja ja
    Det slutar som alla andra somrar, bara blommor och växter på balkongen,,,,,japp för inga människor kommer att rymmas där. Jo djungel Jane såklart som flyger omkring på lianen:)(:)

    Fräknar på näsan???? jag skulle tro att frun är pionröd:) eller?

    Orange är min absoluta favvofärg just nu,,,,,,,
    Kram Sari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du känner ju Djungel Jane!! :) Och visst är det så..varje sommar...Nej, nu ska jag inte ha så mycket..och hej å hå!! FULLT!!!!
      Kan erkänna min kära vän, jag har lite solfrossa ikväll...allderles röd på bröstkorgen...HÄRLIGT!! ;)
      Tror jag bor lite fel!?
      Puss o kram

      Radera
  2. Åh så härligt med sol och blommande växter på balkongen :)
    Orange är såå snyggt, och så söta skorna var :) och scarfen och nagellacket :) Hoppas ni haft en kanon helg :)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev en super-helg! :) Kände mig riktigt somrig i snö-stormen! Kramis

      Radera
  3. Vilket härligt olivträd! Jag hade ett en gång men jag fick aldrig det att blomma! Faktiskt när jag tänker efter så dog trädet efter ett tag :( Men ditt var jättefint! Gröna fingrar?

    SvaraRadera
  4. Du är så fin i denna färg! fina Maria,kram.

    SvaraRadera