fredag 1 juni 2012

Men vad är det som händer i vädret!? Vaknar till detta..hagelkorn stora som jag vet inte vad!!
Utsikt från min balkong..och mina stackars penseér fick sig en omgång..tycker de ser väldigt nedslagna ut..
Men nu skiner solen och det finns hopp om en fin fredag iallafall! Igår hade vi mys-dag på Marions skola med tema stenåldern..oj så kreativa barn kan vara! Jag fick massor av ideér jag ska ta med mig till stugan, vi brukar göra sten troll och måla på stenar men det här var snäppet roligare! "Pinn-gubbar!" Tänk att stoppa ner dessa snyggingar i rabatterna, blomkrukorna..ja hos oss ska de få kika fram lite överallt i sommar! :)
Visst blir man glad!! Härliga leénden som möter en och häftiga färger!
Ikväll har jag ordnat disco för Marions klass..så min kväll kommer att bestå av att "skaka rumpan" till Sean Banan, koka varm-korv, poppa popcorn..och efter det kommer jag sjunka ner i soffan med ett glas rött och svimma av till Let´s Dance finalen!
Vem vinner!?!
Hoppas du får en solig och fin fredag, Idag är det 1 Juni och då börjar SOMMAREN!
                            Varma kramar Maria

2 kommentarer:

  1. Ja dom är häftiga "pinngubbarna" tack för ideen!
    dentar jag till mig! ha en bra discokväll!
    tips till i kväll: Anton. kram.

    SvaraRadera
  2. Hej min kära vän,,,,fy för snö men jag kan trösta dig med att vi inte heller hat varmt. Idag hade vi +17 men det hjälpte inte då vindarna var iskalla. Duktig du är som ordnar disco mitt i allt<3
    En stooor eloge ska du ha för det! Vem som vinner Lets Dance,,,,Anton så klart:)
    Jättekram
    Sari

    SvaraRadera