onsdag 9 maj 2012


Fick denna fina skylt i posten av min goaste vän Sari, och visst är det sant?! Tänk att man har känt varandra så länge, hör på en gång i telefonen hur den andra mår..ibland behövs det inte många ord..man vet ändå! Det är vänskap det!


Sitter som vanligt och drömmer mig bort..tänk att äga ett sån´t här underbart växthus (fast ännu större)...känna doften av både blommor och örter..sitta i på kvällarna och tända ljus..ja man vet aldrig, kanske en dag!?



Nu ska jag ut och spana om den här tjusiga killen kommit tillbaks i år igen, en Mandarin-and som inte ska finnas här i norr, men i fjol var han här och såå vacker! Trodde jag såg i syne när han kom trippandes här nere vid vattnet och en and-tjej hade han med sig..undra just vart de träffats?
                             Ha en skön dag! Kram från mig



1 kommentar:

  1. Tack vännen:) så sant.
    Vad ska du pyssla med idag???
    Här blire jobb för hela slanten och ett löppass.
    Ha det bäst
    Kram Sari

    SvaraRadera