torsdag 14 juni 2012

Nu är det mycket...det närmar sig nu med stormsteg....
Det enda jag vet är att jag ska packa en resväska, vara klar på lördagmorgon...jaaa..jag som är DEN som alltid planerar allt!? Känner att jag borde luta mig tillbaks...bara slappna av som min favorit seriefigur Skalman!
Vi får se hur det blir! Jag tror att jag gör som en av mina favoriter Per Morberg..tar lite rosé vin..njuter av livet och bara hänger med i fartvindarna!

Jag hoppas att ni njuter av sommaren, ikväll har jag suttit på balkongen och känt häggens underbara doft, det är magiskt med sommaren! Nu fortsätter jag att packa, för äventyr som jag inte har en aning om!
                             Kram från Maria..(39 år några dagar till...) :)

3 kommentarer:

  1. Åh jag vet var du ska ;)
    Ha så underbart roligt :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vet också var du ska!, men tycker
    lite synd om dig, som vill ha kontroll!
    Men ha nu det underbart, o det blir bara
    bättre vid 40+ !!Kramar/ Datorina 49.

    SvaraRadera
  3. HI hi hi och jag vet också vart du ska;);)
    Jag säger bara NJUT min fina kompis.
    Och jag kan bara hålla med Birgit, det blir bara bättre över 40.
    Kraaaaaam gumman<3<3<3
    saknar dig
    Det vet du
    Sari<3

    SvaraRadera