måndag 4 juni 2012



Efter regn kommer solsken..inte än..men det kommer!! Funderar på att åka ut till ön i morgon och få lite jord under naglarna, det är många projekt som ska sättas igång! :) Lägger ut bilder senare..kan nog garantera att jag inte gör trädgårdsland som alla andra! "Man tager vad man haver!" tänker jag och sätter igång!

Funderar på att arbeta med kakelplattor och mosaik, både inne och ute på altanen,.är så sugen på dessa karameller från Agencies Turquoise och kombinera med olika turkosa toner..

Dessa har jag redan på plats, bara fantasin som ska sättas igång! De tillsammans med ett helt gäng underbara mörk-bruna hyllor från Indiska kan nog bli riktigt snyggt! Så om väder och vind tillåter imorgon så drar jag på mig fixar-kläderna och åker ut till havs!
Och snart börjar min favorit "Sommar med Ernst.."på tv ojojoj, då är det bara släppa loss totalt! :)Både i inredning och matlagning!
Glöm inte bort att njuta i veckan, trots att examen närmar sig och det är mycket som ska fixas..man har alltid tid att ta en liten stund för sig själv!
                                Kramar från mig!

1 kommentar:

  1. Vad är det för hyllor? kan du visa dom, är nyfiken! o va fin det kommer bli. kram.

    SvaraRadera