söndag 10 juni 2012

Sommarlov...Äntligen för så många och även min lilla tös..
Långa lata dagar att bara få vara utan en massa "måsten"..sova tills man vaknar själv utan väckarklocka, stanna till under en hägg eller syren och bara dra in den underbara doften, trä smultron på strån..Ja vi har många sköna stunder framför oss i sommar!
Jag för min del längtar efter första badet..men som det regnar och visar 8 grader så lär det dröja, och vi här uppe i norr som är så beroende av våra korta sommar månader!! Snälla vädergudar...ge oss sool!!
Men jag tar på mig en lite tjockare jacka, drar upp huvan och tar ett varv runt sjön..i väntan på värmen.
                           Maria

2 kommentarer:

  1. Vilken poet du är, man blir så lyrisk av det du skriver, man ser allt framför ögonen!
    kramar/ Datorina 49

    SvaraRadera
  2. Hej gumman:):)
    Visst är det härligt med sommarlov, barnen hade det i tisdagskväll.
    Och tänk snart ska du fylla år och då vet man aldrig vad som händer;)
    Ha det bäst fina väninnan min <3
    kram'
    Sari

    SvaraRadera