fredag 13 april 2012

Vår i luften...årets första and-par flög över och sa "hej" idag så nu är det inte länge tills första grönskan visar sig..
I helgen kommer det att dofta nygrillat från fler än oss..


Och i köket har jag med mig "mina killar"...en gör mig glad, en kryddar tillvaron och den tredje håller mig sällskap när jag lagar mat! :)



Längtar tills jag får plocka färska kryddor och örter från mitt eget land..snart är vi där!! Ha en härlig fredag och njut av solen..för det gör jag!
Kram Maria

4 kommentarer:

  1. Hej gumman, härligt m dina killar;)
    Idag har det regna hela dagen fast nu kikar solen fram +12,5 grader just nu. Ikväll blir det lets Dance och bara MYS. Saknar er alla <3
    Kram Sari
    http://lifeistooshortto.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Hej Maria! det är toppen med tre killar!
    Vilken fin blog du har gjort! Kram/ Datorina49.

    SvaraRadera
  3. Åh så roligt att du skaffat en blogg :)
    och nu funkar det att komentera :)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ja du ser, jag lär mig eftersom!! :)
    Stora kramar!! :)

    SvaraRadera