fredag 27 april 2012


Fredag..och jag skickar en hälsning till mina vänner som jag vet kikar in här! Njut i helgen och glöm inte bort att bara stanna till mellan varven och andas...det tänker jag göra.



Här är en tavla som är beställd och blev färdig idag...tycker om den rosa och rosorna framför har jag köpt till min lilla dotter som är mitt allt! Hon är den starkaste lilla tös jag vet...och värd varendaste ros i hela världen!!!


Och så längtar jag så vansinnigt efter dessa underbara ljusa, varma sommarnätter, när man när som helst på dygnet kan åka ut med båten, ta ett dopp..helst där ingen ser! :)

Ha en fin fredagkväll och en vilsam helg!
Kram Maria

3 kommentarer:

  1. Hej gumman,
    ja visst är hon duktig Marion<3
    Och allt ordnar sig vännen.
    Älskar den där bilden på dig, det är Maria i ett nötskal:) Ha nu e skön kväll<3 Kramis Sari

    SvaraRadera
  2. Tavlan blev så fin :) och Marion är värd varenda ros i hela världen :)
    Snart är sommaren här :)
    Kramar <3

    SvaraRadera
  3. Ja Maria, Marion är en stark och klok liten tjej! kramar till er båda! Vackra bilder på dina tavlor också. och när man ser fotot
    på dig, längtar man annu mer till sommaren o stugan!

    SvaraRadera