söndag 15 april 2012

Tar tillbaks min kommentar om Vår i luften..Kung Bore verkar inte vara klar med oss norrlänningar än! Så här såg våran bil ut i morse,.lite snopet!!
Men vi tog oss hem iallafall efter nyplogade vägar, och såg en och annan Tofsvipa efter väg kanten som såg ut att tänka "vad gör jag här?"
Önskar jag befann mig Här i stället..vandrandes bland de mest fantastiska blommorna och magiska träd..men men..det är bara plumsa på i snön och vänta på att våren kommer igång på allvar..

Nu säger jag God Natt och laddar inför en ny vecka med nya utmaningar som jag ser fram emot! :)
Maria

4 kommentarer:

  1. Nej gumman, jag tror bestämt att frun skulle trivas liiite bättre i Skåne:) Sista bilden är visst härifrån;) fattar du hur mycket du skulle kunna plantera??????? Jo det gör du nog! Så ska jag kika på hus? Nu ska jag jobba
    Kram vännen Sari

    SvaraRadera
  2. Usch så mycket snö :( Här lyste solen starkt imorse när vi åt frukost, och det var 10 plusgrader!! och klockan var då bara halv nio :) Hoppas ni har bättre väder idag än ni hade igår :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja Maria, det är bara att dra söderut, men detta är ju aprilväder
    i och för sig! kram.

    SvaraRadera
  4. Tänk om Jag bodde i Skåne..himmel vilken djungel jag skulle ha då! :) Tack och lov har solen lyst i dag och jag har tom. sett små små krokusar kika fram! :)
    Kram

    SvaraRadera