fredag 20 april 2012

Äntligen Fredag och solen skiner!! :) Snart är det ljust hela nätterna..men än så länge kan man mysa och tända ljus, och dessa är mina nya favoriter..vill ha en i varje färg!!!





Kika in på www.lillaprovence så hittar du dem där!

Idag tänker jag ta ned vår garderoben och hänga ut på vädring..för nu måste det väl ändå vara nog med snö!? Ena dagen cyklar man glatt fram, och andra plumsar man fram i 2 dm snö..det är ingen ording alls..eller så är det just det som kallas för "april väder!"


Lånat denna bild från www.agenciesturqoise.com ,en riktig oas!!

Nu ger jag mig ut i solskenet och låtsas att det är Mycket varmare än vad det egentligen är! :)
Ha en härlig fredag!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen,
    Dina tavlor är så makalöst fina. Kan säga att jag INTE vill skicka tillbaka dom:( men men.....nu ska dom flytta norrut och få visa upp sig lite överallt:):) toppen!
    Härligt att du promenixar, bra för ALLT:)
    Nu ska jag städa,,,,åh vad kul.
    Kan hända att jag ringer senare;)
    Kram
    Lille skutt
    http://lifeistooshortto.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Å,dessa ljusstakar är så fina,måste nog köpa någon av dem,kan inte bestämma vilken!men den sista blir nog fin till tavlan som jag beställt av dig, eller hur? kram fina Maria,Trevlig Helg.

    SvaraRadera