torsdag 15 november 2012

 
 
Varför har vi inte så här fina murar runt husen här i norr som de har i Skåne? Är så förtjust i dem, om jag någon gång får mig ett hus är det första jag ska fixa...en mur! :)
Och dessa mysiga innergårdar som jag och Sari strosade runt i..åh vad jag gillar dem med!! Känns lite som att man är i en annan tid när man vandrar runt på kullerstensgatorna i Ystad, längtar redan tillbaka!..(Sari..snart är jag där igen)
Men nu är det snart första advent, jag har börjat "smyg pynta" lite och snart är det dags att inhandla hyacinter och amaryllisar som förgyller varje vrå..tazett lökarna ligger här och väntar på att få sprida sin underbara doft när de börjar blomma!

Imorgon är det fredag i gen, jag ska på After Work med en god vän som jag inte träffat på länge och det ser jag verkligen fram emot! Vi ska först gå ut och äta, sen  en sväng på Invit eller Friends kanske? Man vet aldrig! :)
En trevlig kväll blir det iallafall!

Önskar Dig en härlig fredag, och hoppas hoppas vi snart får lite snö så allt detta gråa tråkiga försvinner!
                              Stora kramar från mig!

2 kommentarer:

  1. Hello gumman, ja du vet att här finns det ALLTID ett hus ledigt!
    Jättefina bilder, fast man kan ju tro att Fru Lindvall är gravid;)

    Som du vet har jag också smygbörjat pynta ok och spelat en jullåt,,,du vet vilken;)
    Saknar dig
    Kram Sari

    SvaraRadera
  2. Idag är det nog dags för "låten.." jag ringer och sjunger senare! :) Ja hips vips är jag tillbaks igen, kanske jag intar huset där till sommaren, man vet aldrig! Tänk en hel månad...<3
    Saknar dig med! Kram

    SvaraRadera