tisdag 27 november 2012

                                              (bild lånad)
Jag kämpar på här i november-mörkret och gör som jag alltid gjort för att lysa upp tillvaron..tänder ljus! :)
Liljeholmens stearinljus...är storförbrukare och har alltid ett stort lager hemma..levande ljus..Det är Mys på hög nivå!! ;)Nog vore det underbart att prova stöpa egna ljus, det har jag alltid velat göra men det har inte blivit av! Kanske någonting att ta tag i nu i December?! Får nog höra med pensionärerna här på Malmudden som stöper ljus! :)

Men just nu får jag nöja mig att fixa mini-granar och pynta med dessa underbara mini-pumlor från Lagerhaus, kunde inte motstå dem! Tänkte inte köpa något nytt julpynt i år, (då jag inte ens fått ner alla kartonger från vindan) men mina nästan dagliga turer in på Indiska har fått mig att ändra på den saken, för att nog blir det en del nytt i år också! :)
                               Kram till Dig från Mig!

1 kommentar:

  1. Hejhopp! Då ska vi se om det funkar:):) Fick en konstig ruta idag,,,,,,,,Jag vet ju att frun har liiite;) julpynt men man kan ju aldrig ha för mycket,,,eller hur?
    Kram gumman

    SvaraRadera