tisdag 20 november 2012

Nu kan jag inte hålla mig mer...glöggen och pepparkakorna är inhandlade, kartongerna med julpynt står så fint här och väntar på mig och så lyssnar jag på denna underbara...
"All I want for christmas is you" och "On this winter´s night" går om och om igen! :)
Jag blir riktigt inspirerad av denna härliga bild, och längtar till snön kommer så jag också får vara ute och plumsa runt! Önskar en god natt, imorgon är en ny dag och dags att "hoppa ner i" julkartongerna!
                                     Maria

1 kommentar:

  1. Åh vilka härliga bilder:) Jag håller med att man vill plumsa omkring i snön:) men endast och bara i december månad sen får det vara grönt för min del:) Nu ska jag fortsätta m pyntet här hemma. Vi hörs FÖRMODLIGEN flera ggr i dag
    Kram Lilleskutt:)

    SvaraRadera