måndag 19 november 2012

                                     (bild lånad på nätet)
Vad skönt det är att vakna tidigt på morgonen, känna sig full av energi efter en härlig helg tillsammans med goda vänner och längta efter att veckan ska sätta igång! :) Tänk om alla måndagar kunde vara så?!
Jag börjar så smått ta fram julpyntet nu, dukar med min nya underbara Gerbera servis som kommer från Saris fina butik Lilla Provence,..väntar på ett paket nu vilken dag som helst med lite julklappar till Mig själv!! :) Måste säga att jag är så svag för detta porslin, har flera formar i olika färger och nog är det festligt att få duka upp med färg!
Visst tycker jag om vitt och sobert också, men just denna färg gör mig glad!

Jag och min lilla gumma ska in till stan idag och shoppa lite kläder så vi är redo för alla mysiga stunder som kommer i december och jag ska köpa denna fina från Indiska! Passar perfekt nu till jul! Kan hända att det slinker med någon mysig ljusslinga också, man kan väl inte ha för många?! :)
Hoppas att Du har en lika fin måndag som jag!
                             Kram Kram!

2 kommentarer:

  1. Jag bara älskar detta märke GERBERA det är så fint.
    Klänningen är ju hur fin som helst, vi ska till Malmö på onsdag och då ska frun shoppa;)

    Kram
    Sari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klänningen hänger här framför mig, tillsammans med en läcker turkos/grön top i spets..nu är jag redo! ;) Jaa..in med dig på Indiska på onsdag, röda klänningen är en karamell!!
      Jag håller med om Gerbera, vill ha alla färger som finns!! :)
      Kraaam

      Radera