torsdag 31 januari 2013

Snart helg igen..så skönt!!! Jag förbereder för en mysig helg hos min  väninna, vi ska basta, laga god mat..sitta framför öppen spisen och se melodifestivalen..avkoppling med andra ord! :)
Men med tanke på hur mycket snö det har kommit så misstänker jag att det blir en hel del skottande innan vi kommer fram till bastun! Belöningen kommer när värmen rullar över en och man får blunda och lyssna när det knastrar i kaminen..Mys på hög nivå! :)
Sitter och funderar på att boka resa,..saknar mina kära som bor söderut, och är så tacksam samtidigt att man kan vara så nära varandra trots att det är så många mil emellan..Det är kärlek och äkta vänskap det!
Önskar dig en härlig helg, Njut och koppa av! :)
                            Många Kramar, Maria


4 kommentarer:

  1. Hej gumman,,,ÄÄÄÄNTLIGEN kom jag in på sidan:) Kan bli galen på min dator nu. Bara att vänta på kraschen:( Låter ju så mysigt m m bastu:) det var länge sen. Måste nog fara till Örums nygård så jag får kombinera både bad o bastu. Är det i helgen melodifestivalen är?,,,,,ja där ser man hade totalt missat det. Kul då har man nått att se framemot. Vänner ja <3 <3 dom är viktigast i världen . Vad gjorde man utan dom? Tack för att just du finns:) Kramar i massor saknar dig kompis<3
    Sari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vad gjorde vi utan varandra!?! Håller med, viktigast i världen!<3<3 Saknar dig också..så kopiöst mycket! Tur vi har telefon! ;)
      Melodifestivalen i morgon..mys! Puss o kram

      Radera
  2. Var försiktig med att skotta snö du min vän som
    har besvär med nacken, men ha en bra helg!säger som Sari, tack Maria för att du är min vän! Kraaam.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära vän, jag håller mig borta från snöskottningen..tack själv för att du är min vän! <3 Kraam!

      Radera