måndag 28 januari 2013

Idag är det verkligen inte roligt att vara ute, det vräker ner snö..känns ju nästan som att det räcker med det vi fått!?
Men då kan man med gott samvete sitta inne och trycka istället..någon promenad blir det inte idag!
Kikade till mitt citronträd och upptäckte att det har tänkt sig på att börja blomma..ååhh..längtar tills lägenheten fylls av den fantastiska doften som dess blommor sprider..bara blunda och låtsas att man är någon annan stans..
Jag har ett litet födelsedags "barn" hemma idag..lilla Milly blir 3 år och jag är verkligen tacksam att jag har denna  vovve i mitt liv, hon förgyller verkligen min liv, hon får igång mig när jag behöver det, och får mig lugn när jag behöver det. Hundar är minsann kloka varelser..
Särskilt då en  Jack Russell...finns nog ingen ras som är så full i rackartyg som den!

Ha en fin dag och kör försiktigt ute på vägarna idag..ser ut att vara noll sikt!!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar