torsdag 24 januari 2013

Nu skiner solen på dagarna längre och längre..så jag tror att jag bestämmer mig för att våren är i antågande! :)
Och med våren, inspiration att fixa hemma..bjuder på några härliga bilder med min favoritfärg..Turkost!
Det sägs att man inte ska köpa sig en egen buddha, utan att få en i present för att få tur..Jaa tack..jag behöver lite tur! :)
Dessa underbara finns på INDISKA..naturligtvis!
Älskar det där skåpet,det skulle passa perfekt hos mig..
Det turkosa överkastet har jag redan, men det finns mycket annat jag skulle kunna tänka mig! Turkos är en färg som får mig på gott humör..
Och Tänk att ha en stor hall, och mötas av den här när man kommer hem..tror lugnet skulle infinna sig på en gång! :)
Bara drömma på och invänta våren..får väl nöja mig med en stor bukett tulpaner så länge!
Önskar dig en härlig fredag med några tänkvärda ord..
Stor kram från mig!



1 kommentar:

  1. Vilken tur jag hade som fick en buddha av dig ! min "goa" vän. o ordspråket det är minsann tänkvärt! kraam.

    SvaraRadera