onsdag 12 september 2012

                                                       (bild lånad)
Japp..sådär ser jag ut just nu! Funderar och grunnar över olika idéer som snurrar runt i huvudet, få se vart allt landar!? Förgyller tillvaron med långa promenader runt sjön, både morgon och kväll  ibland..och så tänder jag massor med ljus när kvällen kommer, vågar inte tänka på vad "ljus kontot" är på egentligen! Men mysigt är det allt!
I olika färger lyser det upp lite överallt här hemma, som små ädelstenar gnistar de mina ljuslyktor, och gör mig glad! Och vad som mer gör mig mer än glad är denna underbara bild på Marion och hennes bästa vän Chanelle, den kom i posten då Marion fyllde 10 nu och jag kan inte sluta le när jag ser den...
En bild säger mer än 1000 ord..men just det ordet "Lycka"  säger Allt!!! :) Sann glädje mellan finaste vänner, den absolut finaste gåvan man kan få! Känner fortfarande doften av havet, känner vinden i håret när vi var på Sandhammaren den dagen i sommar, flickorna som skrattade högt när vågorna jagade deras fötter..underbara minnen att plocka fram och njuta av!
Med det önskar jag en fin dag,
                              Kram Kram!

3 kommentarer:

  1. Ok det gick:):)
    Ja den översta bilden är VERKLIGEN du:):)
    Håller med om att det är så mysigt nu när man kan börja tända ljus o mysa inne.
    Jag har fortfarande sommar här hemma men ska nog börja byta till höst snart.

    Fotot på flickorna är bara så FINT:):)

    Saknar dig massor,,,ja det vet du ju<3
    Kram
    Sari

    SvaraRadera
  2. Varje gång jag ser denna bild på dessa underbara tjejer
    blir jag varm i hjärtat! kan se på den omoch om igen, Maria!
    Kram.

    SvaraRadera